Статті
Ленець К. Експресивний словотвір (на матеріалі повісті О.Гончара «Бригантина»)
Муромцева О. Дієслівні складення у мові Панаса Мирного
Русанівський В.М. Естетика художнього слова
Єрмоленко С.Я. Слово, оновлене часом
Пустовіт Л.О. Засоби вираження метафори
Колесник Г. У творчій майстерні О.Гончара
Сагач Г. Емоційна лексика у виробничому романі
Рожило Л.П. Словесний образ старої Половчихи (За новелою Ю.Яновського «Шаланда в морі»)
Лагутіна А. Лексико-фразеологічні особливості перекладу художньої прози
Ковальчук О.Г. Ритми прози і різноголосся роману (Замітки про мову роману М.Стельмаха «Дума про тебе»)
Мінасян В. Розмовна лексика і експресія (На матеріалі мови роману П. Загребельного «Левине серце»)
Мінасян В. І. Барви живого слова
Пилинський М., Колесник Г. «У вічнім оновленні...»
Пилинський М. На вищий щабель (Нотатки про мову творів молодих прозаїків)
Шевченко Л. «А ще він любив слово...»
Сидяченко Н. Г. «Білою повінню стояли гречки» (Індивідуально-авторські епітети М. Стельмаха)
Нечитайло О. І знову нас чарує інтермеццо... (Про мову ліричних повістей Валерія Шевчука)
Стішов О. А. Складні прізвища як художній засіб
Шевченко Л. Л. «Чуттєві рефлекси душі»
Масенко Л. Проза Юрія Щербака: питання поетики
Сологуб Н. Мелодія зорі у творчості О. Гончара
Масенко Л. Символіка повісті Валерія Шевчука «Камінна луна»
Голоюх Л. Порівняння в романах П.Загребельного «Диво» і «Роксолана»
Козловська Л. «Як тінь» (про одне порівняння у М.Стельмаха)
Семенюк О. Лукава слава Хоми Прищепи
Давиденко Л. «Ні врізать, ні доточить » (традиційні фразеологізми в романі Є.Гуцала «Позичений чоловік»)
Болюх О В. Мовна майстерність Володимира Винниченка у зображенні внутрішнього світу героїв (на матеріалі оповідань)
Семенюк О. Д. «Місто без квітів» (фольклоризми у казках В. Шевчука)
Ставицька Л. «Тебе ніколи не мучила даль?» (До 100-річчя від дня народження Миколи Хвильового)
Александрова С. Запахові відчуття — художня деталь в оповіданнях Григора Тютюнника
Дужик Н. Орнаментальні засоби новелістики Миколи Хвильового
Мацько Л. Зачарований словом
Сидяченко Н. Про що розповідають тропи Олександра Довженка
Сологуб Н. Образ води у мові творів Олександра Довженка
Галич В. «Я не уявляю собі творчості без постійних художніх шукань» (Як О.Гончар добирав імена в романі «Прапороносці»)
Козловська Л. Експресивний синтаксис епічних творів М. Стельмаха
Горожанова С. «Сині, як небо, як волошки, очі» (художня деталь у романі Уласа Самчука «Волинь»)
Богуцька Г., Регушевський Є., Разумейко М. Авторські неологізми у творах Олеся Гончара
Бурківська Л. Історизми в повісті Богдана Лепкого «Мотря»
Ставицька Л. Поетичне і прозове слово Володимира Сосюри
Сидяченко Н. Крилаті метафори Станіслава Шевченка
Братусь М. Епітетні словосполучення як характеристика стану людини (за прозовими творами Івана Багряного)
Мялковська Л. Лексико-семантичне поле «місто» (за романом В.Підмогильного «Місто»)
Свердан Т. Спосіб трансформації фразеологізмів (усічення) як стилістичний прийом у тримогії Богдана Лепкого «Мазепа»
Юрченко Т. Експресивність словотвірних оказіоналізмів у прозі Павла Загребельного
Бибик С. «Щира любов не приглядається...» (національні стереотипи кохання у повістях Г. Квітки-Основ’яненка
Божук О. Епітет український у прозі Б. Антоненка-Давидовича 20-50-х років ХХ ст.
Шульга Т. Розмовно-побутові фразеологізми в гумористичній прозі Євгена Дударя
Карчевська О. Розмовні та книжні фразеологічні одиниці у прозових текстах Б. Антоненка-Давидовича
Дегтярьова І. Інтертекстуальність як спосіб індивідуального текстотворення Ю. Іздрика
Карчевська О. Мовний образ людини в художній прозі 20-30 рр. ХХ ст.
Конопленко Н. Парцеляція як чинник текстотворення у прозі Б.-І. Антонича